kızlaar ne olur yardım edin ya.dopum yapalı 4 ay oldu 1naydan beri saçlarım felaket dökülüyor.dökmeyi geç resmen kopuyor ya.banya yapmak taramak istemiyorum artık😔 eczacım bir karışım yaptı ama sanırım fayda etmiyor. Çpk fena açılmalar oldu saçımda.kel kalıcam resmen😭😭😭 bu arada emdiği için müdahale edemiyorum ilaçlarla