Güzel anneler merhaba beş aylık sezeryanım. Artık diyet ve spor yapmak istiyorum diyeti kendimce uyarım fakat spor yapmaya çekiniyorum. Tamam doktorum yapabilirsin dedi ama yaptığımda karnımın altı karıncalaşıyor o dikiş olan yerler uyuşuyor korkuyorum başına gelen varmı herhangi bir şey olur mu