Madame Wommy bizim sünnet yaptırmamız gerekiyordu fakat hastanede olsun istemedim klinik de bana tehlikeli geldi o yüzden doktoru eve çağırdık biraz daha tuzlu oluyor ama temiz ve içimiz rahat etti böyle bişey onerebilirim
Mickeylover Wommy ben 22 mayısta doğum yaptım 19 günlükken sünnet yaptırdım tedbirlerimizi alıp özel hastanede hallettik herşeyimizi. Her ay doktora gidiyoruz küçücük bebekle ne yapalım mecbur.
Ozgcannnn Bizde 4 aylık oglumuz evde yaptırdık. Hastaneye guvenıyorsanız yaptırın 4 ayda bıle ıcı nasıl mantar olmustu en saglıklısı erken yaptırmak
Ozgcannnn Wommy evet eger sunnet yaptırmıyorsak pipisini cevırmemız lazımmıs bende cevıremedım normalde cevırıp ıcı temızlenmesı lazımmıs. Bembeyaz kirec gıbı mantar olmustu
cagankusunannesi Wommy bizimde bebeğimiz iki aylık bende yaptırmak istiyordum eşim pandemiden dolayı erteleyelim dedi vakalar azalınca ilk iş sünnet olucak bir yaşına gelmeden yaptırmak istiyorum