Zeynapasel Kızım 5ay 17 günlük yaklaşık bir aydir gündüz emziremiyrdum sadece uykudan kalkınca emiyordu ama bugün gündüz hiç emziremedim acaba beni mi bırakacak anlamıyorum çok strese giriyorum mama aldım mamayida doğru yemiyor bir yöntemi olan var mi kızımı emzirme pozisyonuna alınca kafayı dondurup ağlıyor ama gece az da olsa emiyor suan bebelac aldım acaba tadımı kötüdür başka mama tavsiyesi olan var mi
AysenurDeniz Zeynapasel sma anne sütüne en yakın ve doğal olan gaz yapma oranıda daha düşük birde onu deneyin derim birde biberondan da emmiyor olabilir bazı bebekler biberon ayırıyor
Tugba61 Bebelac bende oglumda almıstım yemedı sonra arı mama aldım onu yedı ona devam ettım mamanın tadınıda begenmemıs olabılır