ayyuzluannesi Kızlar herkese merhaba , benim oğlan uykusundayken ağlıyor, acı acı hemde. Ama uyumaya devam ediyor. Bebegi böyle uykusunda aglayan oldu mu ,sebebi ne olabilir. Normal mi acaba?.
Zeynept ayyuzluannesi benim kız diş çıkarıyor onun için ağlıyor uykusunda daha çok bi yerleri acırsa öyle oluyorlar.
Istanbul ayyuzluannesi benimki de yapiyo önce aglayip sonra guldügü de oldu ruya goruyordur buyuk ihtimalle elini tutun piş piş yapın susmasa da rahatlar
ayyuzluannesi Zeynept ayy kıyamam ya .ins ağrımıyordur bir yeri . yani normalde hasta felan değil ama bilemedim ki .
sznclk Benimde kızım iki aylık doğduğundan beri uykusunda güler hatta kahkaha atar bazen dediğin gibi acı acı ağlıyor yani gözyaşı yok ama böyle hıçkırıyor annem hep melekler yapıyor der bazen güldürüyor bazen kızıp ağlatıyorlarmış 😀