Hanımlar bir buçuk aylık bebeğim var nasıl giydireyim şaşırdım çok sıcak terletmek istemiyorum üşümesin de istiyorum çok kararsızım genelde zıbınla duruyor gece uyurken pijama giydirip ince battaniye örtüyorum ama terliyor sizler nasıl yapıyorsunuz?😞