Bizde bebeğim 5 aylıkken yaptırdık 1 haftaya iyileşti ama tabi tamamen iyileşmesi yine 10 günü geçti sünnet külodu alıp ortasındaki plastiği kesip bezine koyup öyle bağladım altını çünkü bez yaraya değdikçe ağlıyordu kendi bedeninden 2 numara daha büyük bez kullanmıştık en güzeli küçükken yaptırmak umarım çabucak atlatır ve iyileşir 🙏🏻