ToprakinAnnesi Kızlar kaza oldu cerazette aldırdım emziriyorum sormayı unuttum eczacıya nasıl kullanacağım? İlaçla korunmayacağım sadece kaza olduğu için kullanacağım. Bir kereye mahsus mu içeceğim? Yoksa devamlı mı içmem gerekiyor?
23201060 ToprakinAnnesi bende ertesi gün hapı kullandim bir kez. Sordum eczacıya emzirme de sorun yok
Fatmako ToprakinAnnesi yanlış ilaç aldırmışsınız sanırım ertes72 yada ella isminde 2 tane var. Kullanan arkadaşlar emzirme vs kısmını anlatırlar ben bilmiyorum
Belliciste cerazette ertesi gun hapiysa ve kullacaksaniz sutunuzu sagip atin diyecegim cunku o da bir hormon salgilatiyor vucutta ve sutunuze gececektir muhakkak her ilac gibi.
ToprakinAnnesi @23201060 Aaa öyle mi? Süte geçmeyen diye hep bunu duydum o anki panikle bunu aldırdım? Ertesi gün hapı da değil mi?
Cakos ToprakinAnnesi cerazette dogum kontrol ilaci . Ertesi gun hapi almaniz gerekiyor . Emzirirken ertesi gun hapi kullaniliyor mu onu bilemem doktorunuza danisin . Ama cerazette ertesi gun hapi degil .
Birkizbiroglan ToprakinAnnesi emzirirken cerezetta. Ama korunmak için yani bunun ertesi gün ile alakası yok. Kaza olduysa bu bir işe yaramaz
Ela-gozlu ToprakinAnnesi cerazette kullanabilirsin ama o da ilk Bi hafta ek koruma ile koruyor düzenli kullanmada etkisi oluyır
ToprakinAnnesi @Birkizbiroglan onu anladım teşekkür ederim çoğu kişi yazmış zaten panikle onu aldırdım şimdi ertesi gün hapı aldıracağım süte geçmeyen hangisi?
Birkizbiroglan ToprakinAnnesi bunu eczacıya sorun, ama süte geçmeyen yok diye biliyorum. Ertesi72 diye var sanidim onda en az 8 saat emzirmeyip, sağıp sonra meme verebiliyorsunuz. Ama yine de eczacınıza danışın mutlaka.