Bende de vardı belimin ağrısı bacağıma vuruyordu başta ne olduğunu bulamadılar 6 7 ay doktor hekim ne varsa gezdik en son fıtık olduğunu söylediler doktor önce fizik tedavi yapalım belki iyi olur dedi ama o daha kötü etti ayak parmaklarım da felç başlangıcı oldu hemen ameliyat ettiler 5 yıl oldu iyiyim çok şükür