Doktorunuz onay verdiyse çok şanslısınız ve kesinlikle emzirin bende aynı durumdayım ve görüştüğüm doktorlar direk emzirme dedi çok üzülerek sütten kesiyorum bebeğimi kendi doktorum tatilde şu an dönmesini bekliyorum umarım beni bu konuda destekler ve emzirebilirim bende 🙏🏻