Oğlum zaten gece çok iyi uyuyan çocuk değildi em azından gündüz uyuyordu biraz şimdi o da yok. Aşırı direniyor. Bir yaşına az kaldı sağ üst dişi patladı iki gün önce sol tarafta patlayacak. Bu yüzden mi uyumuyor sıcaktan mı anlamadım çok yoruldum sabaha kadar sallamakla geçiyor.
Böyle olan var mı?