Merhaba, oğlum 8 aylık oldu 6 aylıkken şu içirmeye başladım ama hiç sevmedi aventin alıştırma bardağından almıştım pek sevmedi açıkçası sonra yine aventin pipetli sukutundan aldım içine azcık su koydum ilk başta anlamadı ama bi gün baktım bizimki içiyor.simdi pipetli bardağa alıştı hem oyun sanıyor hem suyunu içiyor tavsiye ederim.