Dorukmomy Eri070120 biz 27 günlüğüz ilk günden beri veriyorum günde 3 kasıkta olsa doktorumuz evet sütte su var ama havalar Coo socak versen iyi olur demişti o demese de ben verecektim zaten. Kendim evde kaynatıyorum suyunu dinlendiriyorum öyle veriyorum
Nursefa Eri070120 mamadan sonra midesi bulanabiliyor ikiside suyu oldugu için ama ek gıdalardan sonra veya ek gıda aralarında mutlaka vermeye çalışıyorum
Newmom2020 Eri070120 idrarında kırmızı lekeler olduğu susuz kaldığı anlamına geliyormuş öyle bir götürdüğümde hemen serum taktılar, havalar çok sıcak olduğu için su içirin dedi doktoru bana ben de ek gıdaya geçmedim sadece emziriyorum
Peki Eri070120 bezinde kırmızı lekeler susuz kaldığında olabiliyor ben verdim 5 buçuk aydan itibaren şu an kızım 7 buçuk aylık diş dönemindeydi ilk başladığımda çünkü çok terliyordu ara ara hafif ateşi oluyordu su verdiğimde daha rahat oluyordu emmesinde de sudan kaynaklı sıkıntı olmadı