Surv18 Merhaba arkadaşlar.ikizlerime hem anne sütü hem mama veriyorum.şimdiye kadar 2-3 kaşık veriyordum suyu.6 aylık oldular.ne kadar su vermeliyim.
Dilekmh Surv18 valla benim doktorum ne kadar içerse kesme dedi yavrum lıkır lıkır içiyor anne sütü ile besleniyor yavaştan tadımlara başladım
Hira-Mina Surv18 benimde ikizlerim var ben hiç vermiyordum su emzirme mama yapıyorduk beşinci ayda biborana kaynattığım suyu koyuyorum veriyorum. Bu sıcaklarda oda can susuyordur. Önceden vermediğime pişmanım:(
Surv18 Dilekmh ben de blw başlamayı düşünüyorum haftalarının dolmasını bekliyorum .henüz tadım yapmadım
614408eoa Smdikik 30 yda 40 cc yterli oluyo ama havalar sıcak suyunu verin cocugn ole cay kasıgı zamanını coktan gecti