Nisagerek Hanımlar 2 yasa kadar kullanimi olan hafif kullanisli kendim takip cikartabilecegim bir kanguru arıyorum kullanıp memnun kaldığınız ürünün ismini yazmanizi rica ediyorum simdiden teşekkürler
Thanim Nisagerek mababyturkey oglum 1 yasinda kullanmaya devam ediyorum 20 kg ya kadardi sanirim kullanimi 4,5 aylikken falan almistim gayet rahat ediyorum
BabyGroot Nisagerek solomombaby aldım ben memnunum Yenidoğan için aparatı vardı şimdiye kadar onunla kullandım artık tek kullanmaya başlayacağım şu sıcaklar bi geçsin de 😊
Emin_e Nisagerek 1. Aydan beri solomom her yone kullaniyorum tavsiyemdir:) hele ilk aylar resmen onunla yemek vs yapiyordum;)
2babymom Solomom baby aldım kızım 14 aylık olacak hala kullanıyorum ergonomik ve terletmiyor instagram sayfasından inceleyebilirsin canım ☺️
Nisagerek 2babymom ya bakdim arastirdim çeşit çok olunca insanın kafası karışıyor kalın gibi sanki ben daha ince rahat etsin vücudu kavrayan bise istiyorum acikcasi
BabyGroot Nisagerek biraz kalın ama korunaklı geldi bana ve omuz kısımları acıtmıyor. Ben ayrıca bi de sling kullandığım için kalın olmasını önemsemedim iki çeşit var zaten diye
2babymom Nisagerek siling alabilirsin o zaman canım ama bebek büyüdüğü zaman kullanamazsın. Ama solomom da çok kalın değil bence
Sadiyealp Nisagerek İlkay baby den aldım hiç memnun olmadım sadece yüzü bna dönük olduğu için oğlum çıldırdı içindr toplasan 10 kex taktım 🙄🙄