Merhaba hanımlar,
Bebeğim 13 aylik oldu ve 3 4 aydir gittikce daha az emiyor normalde emzirir emerken uykusu gelir emziğini verir uyuturdum simdi gogsumu gördüğü gibi yüzünü çeviriyor..
Uyandiginda emzirirsen 2 dakika kadar emer ver bırakırdı..
Acaba ne yapmam gerekiyor emzirmek icin uğraşsam mi yoksa ustelemesem mi bilemiyorum
Tecrübesi olan varsa yardımcı olabilir mi 😇