Hatice33- benim bebeğiminde gaz sıkıntısı vardı bizde ilac kullandık birde erkek bebek ben cok sarıp sarmaladım üşür diye ama sıcagı hiç sevmiyor malum, velhasıl instagramda bi sayfa var @mooibabies gaz sancısı olan bebeklere faydası oluyo biz götürdük bayramdan evvel o gün 2defa kakasını yaptı , siz de bi deneyin isterseniz. Ama Bebeğinizin kilosunu soruyorlar bilginiz olsun