Boncukgozveannesi Hayzeh ya şanssızlık diyelim bizde 4 numara kullanıyoruz umarım satarsınız da elinizde kalmaz
Hayzeh Defnesivri icinde 150 adet var ben 3 tane kullandim yada 2 tam hatirlamiyorm dun aksam paketi acmisdm 😆 ben 140 liraya aldim..nerde oturuyosunuz…sehir olarak