Dilaranne 7 ay 10 günlük bebeğim anne sütü ağırlıklı besleniyor günde iki üç kez mama veriyorum sma bugün ikindi vakti verdim baktım kaka yapmış hemen azıcık, şimdi de rahat uyusun doysun diye yaptım yine bı baktım kaka yapmış neden acaba bilgisi olan var mı❓
kdrcnbln Dilaranne Bebekler mama yerken kaka yapabilir. Bu normal bir durumdur. Önemli olan sık kaka yapması değil kakanın niteliğidir. Eğer sarı kaka yapıyorsa sulu olsa bile endişelenmeyin. Ancak yeşil kaka ishal bulgusudur. Bana göre bebeğinizde endişe edilecek bir durum yok. Anne sütü ve mama ile beslenen bebekler günde 7 kereye kadar kaka yapabilir 🌸
Mom0909 Dilaranne çok normalmiş benim oglumda öyle yapıyo bende basta neden acaba olmıstum doktorumuz normal dedi
Perimasali kdrcnbln yeşil kaka ishal bulgusu değildir mamayla beslenen bebeklerin kakaları genelde yeşil olur doktorumuz böyle söyledi aynı durum bizdede var 🥰
kdrcnbln Dilaranne benim oğlum da mama bitiyor yapıyor hemen 💁🏻♀️ Bağırsakları çalıştığı için endişe etmeyin
Dmtncy Benim kızım da 5 ay 10 gunluk bende hem.mama hem de anne sutü veriyorun benimki de aynj sekilde hemen mama arkasindan kaka yapiyo bence de endise edilcek durum yok ishal olmadigi surece sıkıntı olmaz 🙂