Uyku sinyallerini kolla,uyaran bişeyler varsa tw gibi kapat (bence hiç açma,bizde bebe uyumadan tw yok) emzik emiyorsa karnına piş piş yap ya da tok olduğundan ve uykusu olduğundan emin olduğunda koy beşiğine kapat ışığı;mızırdanırsa emzik düşmüştür geri ver böle böle uyuyabilir ama hiç konuşma