Sevgili anneler bebeğim henüz 8 aylık beklememek için tüp bebek yöntemiyle evlenir evlenmez hamile kaldım hamileyken şiddetli kavgamız oluyordu eşimle Doğum sonrası arttı lohusalıkta ve sonrasında şiddet gördüm eşimin ailesi kapalı biri istiyordu en başından onlarla da sorunlarımız var kendi ailem deseniz onlarda bana uzak annem lohusalığımda yanımda olmadı bahanelerle çekti gitti çok ama çok zorlandım hala zorlanıyorum tek başıma işimi bıraktım çocuk için evdeyim zor yemek yapıyorum bazen hiç yapmıyorum eşimle ayda 1 bazen 2 ayda 1 ilişkiye giriyoruz onun ısrarı ile geri çekilme korunma yöntemi değil evet ama koronadan dolayı bir türlü gidemedik spiral taktırmaya üstelik eşim doktor..adetim gecikti bugün doktora gittim muayene için ve gebe olduğumu öğrendim ağlamaya başladım eşimi suçladım o kendinden korunduğuna o kadar emin ki.. şimdi ne yapacağım bilmiyorum doktor düşün karar ver dedi evliliğim daha oturmamışken 1 çocuğa zor bakarken tek başıma nasıl bakarım olan kızıma olur sağlıklı bir anne olabileceğimi düşünmüyorum zaten istenmeyen bir gelinim ne yapmalıyım bu durumu yaşayan oldu mu ?