Mehmetdogansmom
Merhaba anneler 🙋🏼♀️
Çocuklarınız ile yaptığınız etkinlikleri bu post altına yazabilir misiniz? Ben artık etkinlik bulamıyorum çünkü 🤷🏼♀️ Suana kadar yaptığımız etkinlikleri yazarak ben başlıyorum 🏃🏼♀️
- Renkli bantları kalorifer petegine, mama sandalyesine yapıştırdım. Bir hevesle sökmeye çalıştı
- Koltuğa topları dizdim toplayıp kutuya geri koymasını söyledim. Yarısı dışarı gitsede bi kısmı içindeydi.
- ayakkabı kutusundan renkli kurdelalar geçirdim büyüklü küçüklü şekilde . Büyük küçük ayrımını kazanması icin.
- topu nesne altına koyup hangisinde olduğunu bulmaca oynadık. Daha sonra topu hangisinin altına koyduğumu yer değiştirerek yaptık takip ve gözlem yeteneğindeki icin.
Ama şuan kitlendim resmen etkinlik bulamıyorum 🤷🏼♀️ Yaptığınız etkinlikleri bekliyorum 🙋🏼♀️