Melissskocaman 1,5 aylık bebeğim 3 gündür kakasını yapmıyor bugün aşırı derece gaz sancısı ile ağlamaya başladı duphalac diye bir şurup önerdiler verdim ama 1 saati geçti halâ yapmadı yardım edin
Derinciim Melissskocaman o aylardayken benim kızımın 1 hafta yapmadığı olmuştu dr normal demişti karnına bebek yağıyla masaj yapın dairesel şekilde ayaklarını karnına çekin bizimki o şekilde bazen yapıyodu
Mrymafra 8 gune kadar normal demisti ebe bize ama bi banyo yaptirin isterseniz ve karnina masaj yapin iyi geliyo ikisi de
Gokcetutkun Bizimde aynı problemimiz vardı ebeye sormuştum sadece seni emiyorsa 4 5 gün yapmaması normal demişti bi arkadaşın tavsiyesi de poposundan şırıngayla az bişey zeytinyağı sıkıp yapmasını kolaylaştırmış ben denememiştim tabi çünkü yapmıştı benim kızım