Stellaa Kızlar yamuna korse kullanmak istiyorum ama 6 ay sonra kullanılsa yine de işe yarar mı? Sezeryan doğum yaptım . Yaz sıcakları falan derken kullanmadım havalar soğuyunca kullanayım diyorum faydası olur mu o zaman da
Sevgilimmm Stellaa ahahhaha bu ben 😂😂 ya kullanmadım 6 aydır göbeğim benle yaşıyor. Kullansam mi diye düşünürken bu post çıktı karşıma..umarım işe yarar. Ben ki normalde de göbekli insandım biraz. Şimdi ise göbeğim kendine Bir yaşam yeri kurmuş resmen 😂😂😂
Aselinannesii6 Sevgilimmm ay ben evet normalde de vardı dediginiz gibi şimdi daha bi başka sanki 5 aylık hamileyim 🤷♀️
Stellaa Sevgilimmm 😂 ben 4 ay önce yaptım doğum ama bu havalarda külot bile giyesim yok korseyi hiç takamam diye 2 ay sonraya öteledim 😄
Sevgilimmm Aselinannesii6 eşim kızıma diyor ki kardeşin gelecek galiba 😂😂 çok da takmıyorum ama kiyafet giydigimde gözüme batıyor offf hemen gitmesi lazım diyorum sonra unutuyorum 😂😂😂 korse takmaya baslayalim mi 😂
Sevgilimmm Aselinannesii6 mantıklı 😂 doktorum bana abdominal korse önermişti. Almıştım ben takayım bari izninle 😂