Prematureannesii nasıl yapıyor acaba. Ben etrafımda hiç bi kız bebeğinde görmedim ve duymadım veya yaptılarsada ailesi fark etmemiş vs olabilir. Zamanla benim kızköda yaparmı yaparaa nasıl farkederim bilmiyorum. Nasıl yapıyorlar yani ? Geçtiğimiz haftalarda ishal olmuştu ve mantar olmuştu sadece o zaman bi ishal yaptığı anda pişik mantar ryerleri sızlıyodu bacaklarını sıkıp uf diyoduama şimdiye kadar bu yönde herhangi bir hareketini görmesin. Nasıl başlıyor size zahmet olmazsa bilgilendirirmisiniz. Erkek bebeğim yok onj bilemiyorum ama kız bebekte nasıl oluyor