Kaganbaby biz de de aynısı var herşeye bağırıyor odadan çıkıyorum gözü bende bağıra bağıra peşimden geliyor yemek yapıyorum kucağına al diye bağırıyor oğlum tek elle yemek yapamam seni alırsam diyorum daha çok bağırıyor ağlamaya başlıyor eşim dedi dün kim öğretti buna bağırmayı kavga eden bir çift değiliz ama öğreniyorlar işte 11 aylığız 😀