RasayiAA ben ferrumu uzun bir süre damla şeklinde kullandım bir buçuk yaşına kadar yaklaşık ve kilosuna göre veriyordum mesela 10 kiloysa sabah 5 damla akşam 5 damla şuanda şurup olarak kullanıyorum 2 ml veriyorum bir tatlı kaşığının hepsini doldurmuyor ölçü şırıngası var ben de onun içine 2 ml çekip veriyorum fakat benim çocuğum 2 yaşında eğer 2 yaşından küçükse 2 ml çok fazla gelebilir doz aşımı durumunda ishal kusma kabızlık yapabiliyor