Elifberat Annelerr kizima sma2 optipuro kirmizi kullaniyordum . Ama smdi aynisini bulamayinca yine sma2 optipuro sari kutu aldim . Aralarindaki fark nedir bilgi alabilirmiyim. Yoksa ayni da ambalajini degisti.
Elifmoms Elifberat bende sarı olandan kullanıyordum dün ilk defa gri aldım köpürdü biraz acaba içeriği farklı mı niye iki farklı renk satılıyor bilmiyorum zaten mamayı bulmak bir dert bide rengin peşine mi düşeceğiz🥴
Umutkusu Elifberat kırmızılı aldım bugüne kadar ama migrostan sipariş verecektim sarı renkli görünce vazgeçtim. Yarın iletişim numarasını arayıp sorayım. Köpürmüyordu ne güzel
Pelo_00 Elifberat ben sma 1 kullanıyorum onunda ambalajı değişti bir kaç şey eklenmiş içeriklerini karşılaştırmıştım ve sma1de çok köpürüyor. Eskisi hiç köpürmezdi. İçmede sorun yaşamadık sanırım tatları aynı.
Nurersel Ambalaj değişmiş dediler bende dün aldım ama bence mama farklı inanılmaz köpürüyor ve içeriklerde değişmiş geldi bana