Angelmom şöyle söyleyeyim ilk önce Travel sistem mi yoksa baston sisteminde mi alacaksınız Ben bununla ilgili çok araştırma yapmıştım ilk önce Travel sistem düşünüyordum ancak alan kişilerin yorumlarına bakarak Travel in ham mal olduğu taşımak da zor sığdırmak da zor olduğunu duydum alan Çoğu kişi yaşına girdikten sonra baston kullanmaya başlıyormuş Hatta yaşına girmeden 7. ayında baston araba alanlar vardı sonra bastı onların Yenidoğan kullanımı olan çok güzel hafif arabaları olduğunu gördüm baya araştırdıktan sonra çok para harcamak istemediğim için ne Civilim den baby force'nin 300 lira civarı baston arabasını aldım tam yatar 3 aylıkken aldım kullanmaya başladım Şu an 8 ay 1 günlük hala kullanıyorum çok memnunum özellikle çok seyahat ediyorum Uçaklarda bile çok rahatlık oluyor benim için hem de çok uygun fiyata aldığım için çok memnunum Eğer çok para harcamak sizin için sıkıntı olmazsa chicconun ohala diye bir arabası vardı daha hafif çok para dediğim çok büyük farklar yok ama 500 küsür civarıydı onlardan alabilirsiniz onlardan da çok memnun kalanlar vardı