Derin1 Bebeğim Allah nasip ederse tam ocakta 3 aylık oluyo, astronot tulum bakıyorum ama 3 aylı kalmamış 6 aylık büyük mü gelir. Hemen büyüyorlar diye acaba dedim, kolları bacakları lastikli montun
Deletedmom318 Derin1 Bence o tarihlerde bakın 🤭 bende hamileyken astronot tulumuna dek almıştım. H&m ında kalıpları büyüktü 4-6 aylık olan şey baya baya büyük gelmişti. Öylece kenarda duruyor giyemedik hiç
ilknurgoksu Derin1 1 beden büyük olması daha iyi zaten içinde ekstra kıyafetleri olacağı için 1 beden büyük almanız daha avantajlı 👌🏻
Derin1 RundownMom şu an çok indirimde outlet ürünüydü ve hoşuma gitti kışın daha pahalı olacağını düşündüğüm için ve beğendiğim için
RundownMom Anladım. Yani aslında bir büyük olsa daha rahat olur diye düşünüyorum. Küçük büyükten daha riskli olabilir