HazelSeren Kızlar bebegımde b12 eksıklıgı varmıs damla verıldı eger duzelmezse ıgneye baslıcaz dedı sızce bu aylarda normal degılmı vıtamın eksıklıklerı daha tam anlamıyla bıseyler yemıyor zaten
S_E_KLM HazelSeren rutin kan testimi yaptırdın canım benim 11 aylık oldu hala yaptıramadım pandemi korkusundan
HazelSeren S_E_KLM bızde rahatsızdı gıttık o sırada yaptırdık canım baktı ıste herseye b12 eksık dedı