Kızlar normal doğum yapalı 2 buçuk ay oluyor. hamileliğimin son dönemlerinde göbeğim aşırı çatladı ve çok sivri bi göbeğim vardı toplamda 16 kilo almıştım ve 9-10 kilosu gitti. Şu an sönmüş bi balon gibi göbek deliğimin etrafı buruş buruş sanki. Daha 24 yaşındayım ve yaşlı bi görünümü var gibi göbeğimin,moralim bozuluyor. Tesettürlü olduğum için çok problem değil belki ama eşime karşı utanıyorum her ne kadar o bu duruma çok normal baksa da. Göbeğimi gerginleştirmek için napmalıyım önerileriniz var mı?😞