Sevgili anneler,9 gün önce normal doğum yaptım.Epizyotomi yerimdeki dikişlerim atmıştı tekrar dikiş atıldı .2 gün önce attırdığım dikişlerim tekrardan attığını gördüm.3.kez dikiş atılır mı?Tenimin dikişi tutmadığı söylenildi kendiliğinden kaynıcağını söylediler aynı durumu yaşıyan varmı?