Kızlar saçma olacak belki ama bişey sormak istiyorum. Kızım 7 aylık alttan 2 dişi var göğsümü ısırmaya başladı ve ucunu oraya buraya çekerek oynayarak emiyor yara oldu bu yüzden. Bu sebeple sütte azalma olur mu acaba çünkü yara olduğundan beri normalden daha az geliyor🙄🤷🏼♀️