kadirayse daha bugün bebeğim için doktora gittik. Üst solunum yolu enf. geçiriyor. Ateş ve burun akıntısı vardı. Doktora coronadan endişe ettiğimi söyledim. Çocuklarda coronanın böyle bir tablo yapmadığını asemptomatik geçirildiğini söyledi. Gelen tüm vakalarda belirti yokken, anne baba pozitif olduğu için pozitif çıkmış.