2 ay 7 günlük Kızım son bir haftadır ne emiyor ne kaka yapıyor. Ne yapacağımı şaşırdım emzirme pozisyonumu değiştirdim olmadı ayakta emzirdim olmadı gece uykusunda emzirmeye çalıştım yine olmadı. Ne yapacağımı şaşırdım birde bunun üzerine kaka da yapmıyor. Mama kullanmıyoruz sadece anne sütü ile besleniyoruz ama ne olacak böyle bilmiyorum bu durum nezamana kadar böyle devam edecek ya nasıl düzeltebilirim ne yapabilirim 🙁