Kızlar çocuğumun doğduğundan beri elleri titriyor. Hiç durmadan değil ama ağlayınca sinirlenince heyecanlanında oynarken falan hep titriyor. Doktora götürdüm çocuk doktoru tutunca duruyo sıkıntı yok dedi ama internetten araştırdığım kadarıyla epilepsi belirtisi olabiliyormuş. Başına gelen var mı düzelir mi ne yapmalıyım?