herkese merhaba, bebeğim 7 aylık yaklaşık 2 ay önce kendi tırnağıyla gözünün altını çizdi daha önce de ara ara yüzünü çiziyodu fakat bu çok derin oldu. bepanthen, sudocream falan sürdüm çizikten dolayı oluşan kabuk geçti fakat izi kaldı deride. nasıl geçirebilirim sizce ? büyüdükçe geçer mi yoksa kalıcı mı olur?