1prens1prensesannesii Kızlar oğlum 2 ay 28 günlük.. Genel de emerken alnı ve ensesi terliyor saçlı da bir bebek ondan mı değil mi. Bilen var mı acaba başka birşey olabilir mi
anne15 1prens1prensesannesii normal canım benimki hemde saclı emerjen kolları bacaklarıda terliyo yoruluyolar emerken bide tenteneyiz ya sıcaklıyolar
Pelo_00 1prens1prensesannesii normal terlemesi hem efor sarfediyor hem de havalar çok sıcak bende el ayak terlemesini internette araştırdım neler çıktı karşıma doktorumuza sordum normal terlemesi dedi. Sanırım internette en kötüsünü yazıyorlar.
1prens1prensesannesii afs9mart ya nette okudum farklı şeyler yazıyor kafam karıştı..teşekkğr ederim canım içim rahatladı
1prens1prensesannesii anne15 teşekkür ederim canım ❣️aynen vücudunda yapıp yağış oluyor da ona tentene temastan dedim artık
anne15 1prens1prensesannesii aynen aynen efor sarfediyolar ya ondan bide yaz sıcağı ten sıcağı derken
asz 1prens1prensesannesii canım emmek gerçekten zor bi eylem.inanılmaz efor harcıyorlar.oğlum 5 ay 18 günlük özellikle emerken aynı sorunu bizde yaşıyoruz.hele de havalar ısınmaya başladığından beri