Hanımlar merhaba, kızım henüz 1 ay 18 günlük, ilk günlerinde pek sütüm olmadığı için çok ememiyordu ama aktif emmeye başladığından beri fışkırarak kusuyor, doktora götürdük reflü dendi denilen ilaçları kullandık ama pek bir işe yaramadı, bende geçenlerde araştırırken gördüm süt alerjisi olabiliyormuş annenin süt ürünleri içeren hiçbir şey yememesi lazımmış bende onları yemeyi kesip bide öyle emzirmeyi deneyeyim dedim gerçekten fışkırması azaldı ama tam olarak geçmedi hatta yine arttı gibi oldu fışkırarak kusma, cildinde arada kırmızı şeyler çıkıyor 1 günde geçiyor 2-3 gün sonra tekrar çıkıyor. Tekrar doktora götürücem ama önce sizlere de danışmak istedim, nedendir bu neden olabilir ve aşırı emiyor bundan kaynaklı da olabilir mi sizce? Bebeği süte alerjisi olanlar nasıl önlemler aldınız?