Tugbakybzc adaptasyon sürecindeler canım benim kızım da 25 günlük ve eve kim gelse resmen kaşlarını çatıyor. Yabancı sesleri dinleyip surat ekşitiyor. Doktorumuz 3 kişinin kokusuna alışık olur geleni kucağına alanı dikkatli seçin demişti. Birileri gelince tepkisi ondan sanırım babası, ben ve teyzesi dışında alışık değil başkalarının varlığına ben kucağa almalarına öpmelerine izin vermedim asla bizim nazlı prensesimiz de öyle alıştı sanırım 🤷🏼♀️😂