Arkadaşlar 4.5 aylık bebeğim ve sürekli kafasını kaldırıp oturmaya çalışıyor. Kucağıma eğimli bir şekilde oturtsam da dimdik olmak istiyor o zaman susuyor diğer türlü sürekli bir çaba içerisinde ve ağlıyor yapmadığım zaman. Acaba oturtmam için çok mu erken? Sizler bu konu da ne yaptınız?