Aybars1654 yok öyle düşünmeyin tabiki bebeğinize en iyi siz bakarsınız o da en çok sizinleyken mutlu olur ama onlar içinde çok zorlu geçiyor gördüğüm kadarıyla sinirlenmeden dikkstini dağıtmaya çalışarak atlatmaya çalışmalı sadece kısa sürede geçer inşallah herkesin