Mlsgr Merhabalar. 4.5 aylık kızımda motor beceri eksikliği var. Oldukça hantal çok sakin ve neredeyse hiç ağlamayan bir bebek. Tüm testleri yaptırdık beyin MR’sı da çekildi. Daha net sonuç elimize gelmedi. Elini ağzına götürmüyor,ayaklarını kaldırmıyor,oyuncakları eline veriyorum ağzına götürme çabası var ama sonuç yok. Çırpınır gibi hareketli yok. Başını ara sıra dik tutabiliyor fakat genelde geriye atıyor. Algıları aşırı iyi,sohbeti seviyor,takibi iyi,görseli iyi ve seslerle karşılık veriyor. Başınıza hiç böyle bir durum gelen var mı :((
Nnzhktt Mlsgr inşallah ciddi bi şey yoktur belki biraz tembellik yapmak istiyodur allah göstermesin bi sıkıntı olsa hiç oynatamaz bence
Mlsgr Genetik test yapıldı. Sonuçlarda bir kaç şey çıkmış. Beyin mr’da miyelin kılıfı oluşmamış geri dendi ama yine de araştırmalara devam edeceğiz diyorlar. Yine kesin konuşmuyorlar. :(( hiç oynatmıyor diyemem ama çok yavaş ve çok az
merveikra Mlsgr belki biraz uzun surer ogrenmesi ama saglikli olsunda hic sorun etme canim. ne hastaliklarla ugrasan anneler bebekler var onlari dusun Rabbim caresiz dert vermesin
Mlsgr merveikra haklısın çok haklısın fakat beyin filminde bize miyelin kılıfı oluşmamış diyince çocuk norologumuz apışıp kaldık eşimle. Genetikciler de araştırma içerisinde hala bekleyin diyorlar
Mlsgr Götürebileceğimiz her doktora götürdük genetik testi ve beyin mr’sı istediler. Beyin emarında da böyle bir şey söylediler bize. Şaşırdık ne yapacağımızı. Evet çok tembel ama akıllı,duygusal bir bebek. İletişimi çok çok kuvvetli ama hareket ettirmede çok az ve yavaş çırpınan bir bebek göremezsiniz. Kucakta bi pelte gibi kalıyor