Selam kizlar. 19 gunluk bebegim var. Anne sütü+mama olarak ilerliyoruz. Sütüm yeterince cogalmadi sanirim ki önce emziriyorum sonra tekrar araniyor acikiyor mecbur mamayla destekliyorum aclik durumuna göre 30 cc gibi veriyorum eger doymadiysa bi 30 cc daha ama tabi hepsini icmiyor mama ölcüsü o oldugu icin 30 cc yi baz aliyorum. Bazen sütüm cok oluyo azicik yese yetiyor. Simdi sorum şu kizim yedikten sonra bazen biraz kusuyor ben cok yedigini düsünüyordum ama halada agliyor ve araniyor neden böyle oluyo acaba siz yasadiniz mi? Bugun doktora söyledim sadc yatagini egimli yapin dedi baska bisey söylemedi hic begenmedim doktoruda zaten ilgisiz geldi