Gulsah10 Kızlar bebeğim 14 aylık tuvalet alışkanlığına nasıl başlamak lazım başlatan var mı? Birde memeyi nasıl bıraktırmamız gerek? Hadi bilgili güçlü anneler söyleyin 😊😊
GoGirl Gulsah10 tuvalet cok erken kaslari daha guclenmemistir tutamaz.yegenim 18 aylikken oglum yaza 24 aylik denk geldinole ogrettim.emziginde ucunu kestim bozulmus dedim konustum 12 aylikti birakti hemen kucukken daha kolay
TutuKelesh Gulsah10 2 yaşını doldurmadan tualete oturtulması bebeklerde omurga eğrili, kaslarda sorun yaratır. Hem fiziken, hem psikolojik olarak hazır olmazlar. Yani doktoruna da sorsan aynı cevabı alırsın. Bu acelen ne.
Gulsah10 Ikrazumra19 çişi gelince bezi açıkken pantolonunu tutuyor eeh diyerek sonra bakıyorum pantolon ıslanıyor çiş yapıyor hani yavaştan başlatsam mı ki diyorum
Gulsah10 asaf-ask ya sütüm yok çok az doymuyor birde çiş için eh diyor geldiğinde hani bende bi sorayım sizlere dedim
GoGirl TutuKelesh 18 ay itibari ile baslar tuvalet egitimi.hazir olan olur olmayan olur o baska ama 2 yastan once zararli değildir.hatta simdi tuvalet iletisimi ile dogar dogmaz tuvalete yaptirmaya basliyorlar 6 7 aylik bebegi olup kakasini tuvalete yaptiranlar var bu konu benide aşıyor tuhaf geliyor ama😅 18 ay itibari ile kaslar gelisir ve tutabilirler
Rzgr Gulsah10 facebook ta tuvalet iletisimi (0 -18 ay) sayfasindan detaylica ogrenebilirsiniz. Emzirme konusunda henuz kendimde çare bulamamis durumdayim. Kolay gelsin
TutuKelesh GoGirl 18 aylık neyse de, 6-7 aylık abartmışlar artık. 18 ay yine iyi, yavaş yavaş gelişirler, canım, ama 14 aylık bebek için de çok erken.
Rengin Gulsah10 tuvalet eğitimi için bence cok erken. Olumsuz yönleri de olabilir bu aylarda ters teper daha da zorlanirsinjz. Bence acele etmeyin illa ki bir gün birakacak bezi.
Osgee01 Tuvalet eğitimi için çok erken .bu konuda eğitimli biriyim .ortalama 2 yaşından sonra bebek ve anne hazır olduğunda baslanilmali.yani bebek biraz olsun isteğini söyleyebilecek şekilde konusabilmeli.anne bedenen ve ruhen hazır olmalı vs.
Alprn4 Gulsah10 tuvalet için çok erken ama size sinyal veriyorsa reddetmeyin fakat öğretmek için asla zorlamayın Emzikte 3 çocuğum da tam 1 yaşında bıraktı emziği hergün azar azar tepesinden kestim emekten zevk almadı sonra attılar öyle bıraktılar