Eddaliko Ben yenidoğan fazla almayın derim. Ama hem 0-3 hem 3-6 baya kullanılıyor. Ben şimdi alacak olsam en az beşer tane alırım. Özellikle iç bodylerden bol almanızı tavsiye ederim. Kakası sıvı olur, taşabilir. Sık sık kusar. Ben penye tulumlardan çok kullandım ve hala kullanıyorum. Dün gidip kızıma yeni body ve tulumlar aldık mesela. Ben ikili takımları kullanışlı bulmuyorum, sürekli sıyrılıyor çocuğun üstünden. Eldiven hiç kullanmadım. Penye ve müslin battaniye çok kullanıyorum. Anne yanı bitişik beşik tavsiye ederim, çok güzel bir şey. Reflü yatağı da iyi olur. Doktorumuz iyi bir markanın kulaktan ateş ölçerini tavsiye etti, öyle aldık, düşünebilirsiniz. Kendim için dependden çok memnun kalmıştım. Ha bir de hiç almamıştım, sonradan tamamladım, ben penye yelekleri çok kullanışlı buluyorum. Bebekler yünlü yeleklerden rahatsız oluyor genelde. Şimilik aklıma bunlar geldi, sorunuz olursa yardımcı olabilirim 🌸 Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻