Ipekpncr GizemLiya 2 ay sonra filan bir o kadar daha yatirirlar sadece bu degil en az 4500 tl aliyor calisan anneler
Merveahmet Silaaa yok maaş almadım doğum öncesi ve doğum sonrası sigortadan para aldım 170 arayıp sorgulama yapabilirsiniz
Yavuzuannesi2012 Ya arkadaşlar bilip bilmeden konuşmayan kadrolu olanlar toplu para almıyor onlar raporlu olduğu süre içinde zaten maaşlarını almaya devam ediyorlar. Bu para özel sektörde çalışanlar için rapor parası. Raporlu olduğun süre boyunca 8 haftada alman gereken maaşın 3te 2sini devlet bize toplu şekilde veriyor. Bu bize ekstra verilen bir para değil. Memurlar ay ay alıyo bizde ya iki oarça ya da bazen toplu şekilde tek parça alıyoruz. Doğum parası 300 tl ve süt parası 149 tl herkese yatıyor.