Avrupada yasiyorum, izine geldik türkiyeye gelmez olaydik, esim hastanede korona testleri positiv cikti bizede iki hafta karantina verdiler. Oglum bu ayin sonunda 2 yasina giricek insAllah. Bide dis cikariyo suanda bi kac gün atesi vardi suan yok cok sükür. Oglumda hala yorgunluk var basini sürekli bi yerlere yasliyo :( hastaneye gittik röntken cektiler sadece zaten korkudan yanimiza bile yaklasmiyolardi babasinkn testi positiv cikti deyince. Basina gelen varmi Allah askina bi akil verin, oglum oynuyo felan ama yinede yorgun slk slk basini biyere yasliyo