Merhaba Anneler ..benim basima gelen baskasininda basina geldimi yardimci olurmusunuz bilgisi olan….simdi ben Mars&Spencer da part time olarak calisiyorum 1 yildan beri..mart ayinda pandemiden dolayi magazalar kapandi …fakat mart pirimim yatmis Nisan ayi pirimim hic yatmamis part time calisan oldugum icin buarada 20 nisanda 32.haftam doldu rapor aldim ve Dogum iznine ayrildim..buarada kisa calisma odeneginden yararlandik 1 nisan ve 20 nisana kadar olan maasim yatti.sirf son ay pirimim yatmadigi icin dogum ucreti alamiyorum sonucta magazanin kapanmasi benim sucum degil burada benim bi maduriyetim var bana ne yapmam gerektigini soyleyebilecek bilgi sahibi olan Canim Analar nolur yazin hamile hamile calistim 8 saat ayakta durdum bu pandemi yuzunden madur oldum :( bilgi bekliyorum